Specializations


Practice areas

Career

Administratief & Personal Assistant


Administratief assistente binnen het departement Publiek recht (8 advocaten)

  • Dagdagelijkse opvolging van de kantoorwerking met een van de vennoten;
  • Beheer inkomende post, verdeling aan medewerkers en klassement;
  • Centraal aanspreekpunt;
  • Agendabeheer;
  • Beheer van correspondentie;
  • Administratief beheer van dossiers en stukken (klassement, kopies e.d.);
  • Voorbereiding en opmaak facturatie, in overleg met de vennoten;
  • Opvolging facturen en derdenrekening;
  • Beperkt typwerk;
  • Diverse administratieve taken : openen dossiers, archivering dossiers, beheer inschrijvingen seminaries, bestellingen boeken

Tevens zal u optreden als executive/personal assistant van een van de vennoten, waarbij u hoofdzakelijk verantwoordelijk zal zijn voor:

  • Agendabeheer, afspraken en vergaderingen vastleggen;
  • Opvolging financiële rekeningen, agendering betalingen/kredieten, betalingen verrichten, beheer rekening uittreksels;
  • Contactpersoon met de externe boekhouder (inlichtingen en documenten meedelen, incl. facturen voor de BTW aangifte, facturatie opvolgen, afsluiting boekjaar opvolgen);
  • Opstellen van briefwisseling;
  • Bijhouden persoonlijke dossiers;
  • Verzorgen van travel arrangements (trein, vliegtuig, hotel);
  • Diverse administratieve taken, incl. t.o.v. Orde van Advocaten, opvolgen uitnodigingen e.d.

De vereiste kwalificaties voor de functie :

  • Je bezit een Bachelordiploma aangevuld met relevante ervaring als administratief assistente en executive assistant
  • Zeer goede kennis van het Nederlands, en goede kennis van het Frans en het Engels
  • Je werkt vlot met de courante PC-toepassingen (incl. Excel) en leert snel bedrijfseigen software aan
  • Je hebt sterke organisatorische skills en bent administratief onderlegd
  • Je hebt maturiteit en gaat discreet om met vertrouwelijke informatie
  • Je bent assertief en pro-actief
  • Je bent stressbestendig en kan zelfstandig werken
  • Je bent flexibel, proactief en u heeft een flinke dosis teamspirit.
Contact

Brussels: + 32 2 675 30 30
Nivelles +32 67 21 79 95
Ghent: +32 9 240 77 20
Mons: +32 65 22 10 00
© Copyright Janson 2019