Practice Areas


Expertise

Career

You seem to be using an unsupported browser
Outdated browsers can expose your computer to security risks. To get the best experience using our site, you’ll need to upgrade to a newer browser.

Administratief Medewerk(st)er


  • Job offers staff
Bepaalde duur (6 maanden). Ben jij op zoek naar een gevarieerde functie waarbij jouw administratieve en juridische vaardigheden tot hun recht komen in een dynamische werksfeer? Dan is deze functie voor jou! Ons kantoor in Gent is op zoek naar een tijdelijke administratief medewerk(st)er voor een contract van 6 maanden (vanaf 1 februari 2022 tot 29 juli 2022).

 

Als administratief medewerk(st)er ben je verantwoordelijk voor de volgende taken :

  • Dagdagelijkse opvolging van de kantoorwerking met de vennoten;
  • Beheer inkomende post, verdeling aan medewerkers en klassement;
  • Centraal aanspreekpunt;
  • Agendabeheer, afspraken en vergaderingen vastleggen;
  • Travel management voor de vennoten; 
  • Voorbereiding en opmaak facturatie, in overleg met de vennoten;
  • Opvolging facturen en derdenrekening;
  • Diverse administratieve taken : openen dossiers, archivering dossiers, beheer inschrijvingen seminaries, bestellingen boeken; 
  • Bemannen van telefooncentrale; 
  • Plaatsen van bestellingen bv. kantoormateriaal,…; 
  • Opstellen van briefwisseling.

De vereiste kwalificaties voor de functie :

  • Je bezit een Bachelordiploma aangevuld met relevante ervaring als administratief assistent(e) en office assistent(e);
  • Zeer goede kennis van het Nederlands, en goede kennis van het Engels en Frans;
  • Je werkt vlot met de courante PC-toepassingen en leert snel bedrijfseigen software aan;
  • Je hebt sterke organisatorische skills en bent administratief onderlegd;
  • Je hebt maturiteit en gaat discreet om met vertrouwelijke informatie;
  • Je bent stressbestendig en kan zelfstandig werken;
  • Je bent flexibel, proactief en je hebt een flinke dosis teamspirit.

Aanbod

Wij bieden je een voltijds contract (38u/week) vanaf van 1 februari 2022 tot en met 29 juli 2022. Bepaalde duur (6 maanden) in een professioneel boeiende en aangename werkomgeving.

Interesse ?

Neem dan contact op met onze HR & Office manager Melissa Hellings (m.hellings@janson.be). Jouw sollicitatie wordt vanzelfsprekend strikt vertrouwelijk behandeld.

 

Contact

Brussels: + 32 2 675 30 30
Ghent: +32 9 240 77 20
Mons: +32 65 22 10 00
Janson Logo
    © Copyright Janson 2021